Milí priatelia,

 

leto a dovolenky sú za nami a splnenie plánovaných predajných cieľov pred nami.
Preto sme sa v tomto čísle nášho Mercuri magazínu rozhodli pozrieť na dve oblasti,
ktoré majú vplyv na predajné výsledky.

 

Jedna z nich je zmena nákupného správania sa zákazníkov - najmä vďaka prístupu k informáciám sa väčšina zákazníkov (spotrebiteľov aj B2B) dnes pri rozhodovaní o kúpe
tovarov či služieb správa úplne inak... a vaši predajcovia a ich spôsob predaja by sa mal
zmeniť tiež
.

 

Ďalšia vec súvisí s prácou manažérov predaja - aby úspešne viedli obchodné tímy, musia
plniť mnohé funkcie a úlohy - a nie vždy o tom vedia. A pri tom aj ich tím môže dosahovať
ešte lepšie výsledky
.

 

Prajeme príjemné čítanie a želáme
úspešné splnenie predajných plánov :-)

 

Radoslav Simon

Managing Director
Mercuri International

 

Spôsoby nakupovania 
sa menia, preto sa musí zmeniť aj predaj

Nové technológie a s nimi spojená dostupnosť informácií zásadne menia spôsob nakupovania. Kupujúci na rozdiel od minulosti absolvuje prvý krok svojej nákupnej cesty sám, resp. so svojím počítačom alebo mobilom.

Aj váš predajný tím môže dosahovať ešte lepšie predajné výsledky

Spôsobov a ciest k zvýšeniu výkonnosti predaja existuje veľa. Niekde je riešením zásadná transformácia predaja alebo jeho optimalizácia.

Mercuri International Business School

Na jeseň je ešte niekoľko voľných miest na nasledujúcich rozvojových programoch:

Profesionálny systém práce

Profesionálny predaj

Prezentačné techniky

Koučing pre manažérov

Telefonická komunikácia

Sales Management Academy

Od príležitosti k objednávke

Pokročilé manažérske zručnosti

Konzultatívny predaj

Mercuri International je vedúca spoločnosť v riadení predaja a rozvoja predajných tímov v Európe.

 

Ak si neželáte zasielať Mercuri magazín, kliknite sem

 

Mercuri International s.r.o.

WestEnd Tower, Dúbravská cesta 2, 841 04 Bratislava,

tel.: 02 4446 2674, fax: 02 4446 2677, www.mercuri.sk

Copyright © 2016 Mercuri International s.r.o. Všetky práva vyhradené